Virtual Deathmatch (eBook)

Virtual Deathmatch (eBook)

JT WULF
JT WULF
Prezzo:
€ 1,99
Compra EPUB
Prezzo:
€ 1,99
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi
Lingua: en
Editore: True American Publishing
Codice EAN: 9798230996521
Anno pubblicazione: 2025
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook
Abbonati a Kobo Plus per avere accesso illimitato a migliaia di eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

In the dimly lit confines of his bedroom, Jeremy Roe's face was bathed in the eerie glow of his computer screen. At seventeen, the tech-savvy loner had cultivated a reputation as a skilled modder, creating intricate modifications for popular games and sharing them online with a devoted following. So when an invitation to beta test the cutting-edge virtual reality game "The Haunting" landed in his inbox, Jeremy felt a surge of excitement—this was his golden ticket to the ultimate gaming experience. However, as he scanned the fine print, a chill slithered down his spine. The ominous warning seemed to beckon: "Participants must be prepared for the psychological effects of horror. Please note: the game is rumored to be haunted." Scoffing at what he assumed to be mere marketing hype, Jeremy eagerly signed up, his mind already racing with the thrilling possibilities that awaited him. The fateful day arrived, and with trembling hands, Jeremy donned the VR headset, the device snugly encasing his face as the world around him dissolved. In its place materialized a nightmarish landscape—a sprawling, decaying city shrouded in an oppressive fog. Twisted tendrils of vegetation snaked around dilapidated structures, while flickering streetlights cast long, ominous shadows that seemed to writhe with unseen life. At first, Jeremy was gripped by the sheer thrill of the experience, navigating the treacherous streets as he encountered a cavalcade of horrors drawn from the darkest corners of urban legend—a ghostly figure with hollow, haunting eyes; a headless horseman galloping through the debris; a ghastly specter whispering the secrets of the forsaken. But as he pressed deeper into the game's twisted depths, the thrill rapidly morphed into sheer, primal terror. A flurry of frantic messages from fellow players flooded his chat window: "I can't log out!" "Help me, it's chasing me!" "Where are you?!" Their panic was palpable, a chilling harbinger of the nightmare that was rapidly unfurling. As Jeremy's heart thundered in his chest, he knew that something was terribly, cosmically wrong. Pushing forward, he stumbled upon a small band of players huddled in the crumbling husk of an abandoned library—fierce gamer Ava, unflappable in the face of danger, and Mark, a fellow tech nerd whose knack for puzzles may prove their salvation. United by their shared terror, they recounted the strange occurrences plaguing the game, rumors of players disappearing without a trace, glitching out of existence before their very eyes. A whisper rippled through the group—their only hope lay in unearthing a hidden code buried deep within the game's architecture, a digital key that could release them from this waking nightmare. But as they ventured further into the blighted cityscape, their numbers began to dwindle one by one, each disappearance leaving behind only an echo of anguished screams.