Agency or DIY Digital Marketing for Home Improvement Pros (eBook)

Agency or DIY Digital Marketing for Home Improvement Pros (eBook)

Richard Bylsma
Richard Bylsma
Prezzo:
Omaggio
Compra EPUB
Prezzo:
Omaggio
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi
Lingua: en
Editore: Impact Business Agency LLc
Codice EAN: 9798224514540
Anno pubblicazione: 2024
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook
Abbonati a Kobo Plus per avere accesso illimitato a migliaia di eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

"Agency or DIY Digital Marketing for Home Improvement Pros" serves as an essential guide for home improvement business owners navigating the complex digital marketing landscape. This comprehensive book delves into the pivotal decision between leveraging the expertise of a digital marketing agency or embracing the hands-on approach of DIY digital marketing. It is designed to equip readers with practical insights and actionable strategies to enhance online visibility, engage customers, and secure a competitive edge in the bustling home improvement market. At its core, the guide recognizes the unique strengths, challenges, and visions that each business owner brings to the table. It offers a balanced exploration of both paths, providing a roadmap to mastering SEO, crafting compelling content, and effectively leveraging social media. Whether you're leaning towards partnering with an agency or taking the DIY route, this book empowers you with the necessary steps, strategies, and insights to achieve tangible results. For those considering an agency, the book highlights how digital marketing experts can amplify your brand's online presence, navigate content marketing, and deploy targeted advertising strategies to directly reach ideal customers. It illustrates the transformative impact of professional expertise on your business's growth and success online. Conversely, the DIY approach is thoroughly examined, guiding readers through boosting online visibility with SEO, establishing brand authority through content marketing, and engaging with clients on social media. It lays out a structured path for home improvement businesses to follow, ensuring they can confidently tackle digital marketing efforts on their own. Further, the book tackles the importance of lead generation, customer engagement and retention, reputation management, market analysis, adapting to technology, competition analysis, website optimization, and the pivotal role of content marketing. Each section provides a deep dive into how businesses can either collaborate with agencies for strategic advantage or apply DIY strategies to connect, engage, and excel in the digital space. "Agency or DIY Digital Marketing for Home Improvement Pros" not only demystifies the digital marketing landscape but also encourages home improvement professionals to make informed decisions that foster growth, enhance customer relationships, and ensure longevity in the digital age. Whether you opt for the support of a digital marketing agency or choose the autonomy of DIY marketing, this book stands as an invaluable resource, paving the way for your success in the digital realm.