Communication of norms and values in mass media (eBook)

Communication of norms and values in mass media (eBook)

Nick Birch
Nick Birch
Prezzo:
€ 5,99
Compra EPUB
Prezzo:
€ 5,99
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: Inglese
Editore: GRIN Verlag
Codice EAN: 9783656609421
Anno pubblicazione: 2014
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Essay from the year 2013 in the subject Communications - Mass Media, grade: 1.3, Central Queensland University, course: Applied Communication Arts, language: English, abstract: Governments, businesses and citizens across the world are only beginning to understand the profound implications of living in a hyper-connected world. Organisations operating across borders must recognise that the users of that information, and their governments, often have different cultural norms, values and expectations. These norms are changing as digital natives come of age and challenge old orthodoxies. Digital technologies continue to evolve, making it ever more difficult for anyone to control or regulate the manner and flow of information (World Economic Forum, 2013). According to an International Media Concentration Research Project, led by Professor Eli Noam of Columbia University, ‘Australian newspaper circulation was the most concentrated of 26 countries surveyed, and among the most concentrated in the democratic world’ (Flew, 2013). Rupert Murdoch’s News Corp Australia, the Fairfax Media and the Australian Broadcasting Corporation (ABC) are all examples of mass media communicating systems of norms and values. The first two accounted for 86% of newspaper sales in Australia in 2011, as compared to 54% for the top two newspaper owners in the United Kingdom and as low as 14% for the top two in the United States (Flew, 2013). News Corp and Fairfax have been seen to express a response to political climates according to their owners’ rather singular perspectives. Allegations of news media bias in Australia during the past several years are nothing new, in each case these players are after a different goal (Tucker, 2013). He has been working in the creative industries since 2000: mainly as an editor for local and international television series, commercials, documentaries, short films, corporate projects and music videos. He also produces, directs, shoots, sound-designs and writes. His extensive experience and natural affinity with clients and their vision makes him a favourite to work with, seeing the return of many satisfied customers. He has worked with TV networks, Hollywood producers, radio stations, mining magnates, airlines, actors, singers, dancers, lawyers, charities, designers, construction, children, animals, sports, tourism and even a volcanologist. He believes in balance, loyalty, freedom, humour and truth-values which permeate his livelihood. His enterprise is to make your story rise and shine in the most admirable, genuine, spectacular and engaging style possible. You can see some of his work at nickbirchstudio.com