International Branding - An Internationalization Approach on the Marketing Level (eBook)

International Branding - An Internationalization Approach on the Marketing Level (eBook)

Robert Tönnis
Robert Tönnis
Prezzo:
€ 16,99
Compra EPUB
Prezzo:
€ 16,99
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: Inglese
Editore: GRIN Verlag
Codice EAN: 9783638593663
Anno pubblicazione: 2007
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Applied Sciences Frankfurt am Main (Fachbereich 3: Wirtschaft und Recht), course: Marketing Management im internationalen Kontext, language: English, abstract: During the last decades, the globalisation importance has increased a lot. In this term, the crucial globalisation pushing strength – the homogenisation of markets and short PLC – did change the competition on international markets. The internationalisation from companies becomes also more and more important. Due to these challenges lots of companies do not consider to operate their business activity on an international scope, but they are thinking about the aspect of how to act successfully on international markets. Within the scope of internationalisation brands play an important role. The expansion of business activity on international markets is not thinkable without brands. Especially in terms of uncertain economic activities, the consumer is searching for orientation, trust and identification. The consumer will find all this in the brands. Regarding a company that decides to expand its international brand politic, there are different possibilities. On the one hand, because of the changing general framework it is necessary to have the integration of international activities. Besides, it is necessary to follow the company’s strategy consistently without considering country-specific differences. On the other hand, critics refer back to existing national even regional distinctions. Therefore demonstrates determination of standardization and differentiation in the literature of Brand Management a very discussable point, especially when you talk about “Global Brand”. Regarding to Specht, who declared: you will find the focal point of market centred activities in consumer goods marketing in the brand, so that there is a direct connection between and the global brand politic and the base of global market activities. Considering the terminology of international management, most of the brands are just in a status of a transnational, regional or “Euro” brand today. Even brands like Coca-Cola or McDonald´s differentiate parts of their market development in certain countries. For this reason the theory, which has been noted on top, be explained more clearly: you must not understand brand management as a brand that always has to have exactly the same marketing mix. A brand is more global when the brand core, positioning and brand world are consistent.