Characteral Development in Henry James''The Real Thing' (eBook)

Characteral Development in Henry James''The Real Thing' (eBook)

Sören Kupke
Sören Kupke
Prezzo:
€ 5,99
Compra EPUB
Prezzo:
€ 5,99
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: en
Editore: GRIN Verlag
Codice EAN: 9783638350525
Anno pubblicazione: 2005
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Seminar paper from the year 2004 in the subject English Language and Literature Studies - Literature, grade: 1,7, University of Freiburg (Englisches Seminar), course: Seminar 19th Century American Short Story, language: English, abstract: In the short story “The Real Thing”, written in 1884 by Henry James, the author tells the story about an aristocratic couple coming to an artist’s studio in search for employment as models. Even though the artist, who is the narrating protagonist and remains unnamed, has no particular need for them as models, he decides to give them a try and draws them for an important project he is working on, a project which might be his chance to achieve great fame and fortune. During the following drawing sessions, it slowly becomes apparent that both the narrator a nd the Monarchs, his impoverished but still upper-class models, fail at their tasks: The artist seems to be unable to paint them as successfully as he normally draws his regular models, and they appear to be rather inflexible in terms of changing into the roles they are supposed to represent. However, both parties undergo a process of change during the course of the story, which takes them from being prototypes, a typical painter and a typical aristocratic couple, to being characters. In this research paper, I will show the changes each of them undergoes, and the way they both fail at their tasks. Before the narrator starts a professional and later a more personal relationship with the Monarchs, he characterizes himself as a typical painter of portraits with daily struggles and ambitions for the future. Early in the first part, he summarizes his work as follows: “[…] I worked in black-and-white, for magazines, for storybooks, […] and consequently had copious employment for models”, which is also the reason why his friend Rivet, critic and painter of landscape, had referred the impoverished aristocratic couple to him. The narrator’s plans for the future, however, are higher than that: “[…] I couldn’t get the honours […] of a great painter of portraits out of my head. My ‘illustrations’ were my pot-boilers; I looked to a different branch of art […] to perpetuate my fame.” In the beginning of the second part, we learn of one of the narrator’s stepping-stones towards his envisioned career: He tells the reader about his current project of illustrating a deluxe edition of the much-acclaimed book “Rutland Ramsay”, “but […] my participation in the rest of the affair - this first book was to be a test - must depend on the satisfaction I should give. […] It was therefore a crisis for me”.