The Influence Advantage: Unlock the Success Code to Influence Principles; Practical and Proven Examples to Ethically Persuade in Business and Life (eBook)

The Influence Advantage: Unlock the Success Code to Influence Principles; Practical and Proven Examples to Ethically Persuade in Business and Life (eBook)

Prezzo:
€ 9,49
Compra EPUB
Prezzo:
€ 9,49
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi
Lingua: en
Editore: Evolve Global Publishing
Codice EAN: 9781923223486
Anno pubblicazione: 2025
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook
Abbonati a Kobo Plus per avere accesso illimitato a migliaia di eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

The Influence Advantage: Practical and Proven Examples to Ethically Persuade in Business and Life Foreword by Roger Dooley, author of Friction and Brainfluence Unlock the Success Code to Ethical Influence What if you could persuade effectively and ethically - whether in business, leadership, or personal interactions - while maintaining trust and integrity? In The Influence Advantage, six Certified Cialdini Practitioners reveal how to apply the science of persuasion through real-world strategies that create win-win outcomes. Drawing from decades of experience across multiple industries, this book bridges academic research with actionable insights, ensuring that you lead, connect, and persuade with impact. Inside, You'll Discover: Ecommerce Success Starts Here (DJ Sprague) Online success starts before a customer even makes a decision. Learn how pre-suasion, authority, and social proof can transform e-commerce and marketing, eliminate friction points, and dramatically increase trust and conversions. Give More First (Al Fabon) Reciprocity is a powerful trust-builder. Through inspiring personal stories, discover how giving selflessly in leadership, networking, and personal interactions can open doors, strengthen relationships, and create lasting opportunities. From Adversity to Abundance (Maria Maier) How do you turn obstacles into opportunities? Learn how ethical influence helped Maria navigate challenges from post-Soviet Russia to executive leadership in the U.S., using unity, commitment, and resilience to win trust and drive success. Liking is King (Vladimir Bushin) Being liked isn't just a social perk - it's a financial and career advantage. Discover practical techniques to build rapport, foster trust, and turn adversaries into allies, ensuring more positive and productive interactions in any setting. The Experience Trap (Christian Younggren) Relying too much on expertise can be a blind spot. Learn how cognitive biases like confirmation bias and social proof impact persuasion and how to adjust your approach to connect with people more effectively. 3 Winning Influence Strategies in Fortune 500 Companies (Ellin Sidell) A peek into how leaders at billion-dollar companies were successfully influenced to approve multi-million dollar projects, revealing how key influence principles like authority and contrast drive decision-making and propel careers forward. Why This Book? Endorsed by Industry Experts - Featuring a Foreword by Roger Dooley, expert in frictionless marketing. Backed by Science - Built on Cialdini's Influence Principles, blending behavioural science with real-world application. Actionable Strategies - Each chapter includes practical steps you can use immediately in business and life. This must-read guide is for entrepreneurs, leaders, marketers, and professionals who want to build trust, close deals, and influence authentically - without manipulation or hard selling. Transform your influence today - grab your copy of The Influence Advantage now!