Getting Started with 3D Animation in Unity (eBook)

Getting Started with 3D Animation in Unity (eBook)

Patrick Felicia
Patrick Felicia
Prezzo:
€ 1,99
Compra EPUB
Prezzo:
€ 1,99
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi
Lingua: en
Editore: Patrick Felicia
Collana: Getting Started
Codice EAN: 9781540182579
Anno pubblicazione: 2018
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook
Abbonati a Kobo Plus per avere accesso illimitato a migliaia di eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Get Started with 3D Animation in Unity Fast Getting started with 3D Animation in Unity can sometimes be tedious and difficult. However, in the past, I have seen how a simple yet detailed approach can make a real difference to a student's ability to create and animate 3D characters confidently in Unity. So, everything has been included in this book to make the journey enjoyable and to guarantee your success. How this book is different With this book, you will not only learn 3D Animation in Unity but also enjoy the journey, without the frustration. It includes five chapters that painlessly guide you through the necessary skills to animate and control 3D Characters in Unity. It assumes no prior knowledge on your part and ensures that you have all the information and explanations that you need every step of the way. All the information is introduced progressively. What this book offers This book includes all the features that will guarantee your success as a learner: A book truly designed for beginners This book, unlike many other books on the topic, assumes that you will, as a beginner, make mistakes, and it explains how to either avoid them or how to deal with them when they occur. Because this is what happens in real life, we all make mistakes and learn from them. This book also assumes that you can't be expected to learn everything at once; this is why all the skills will be built incrementally. You will be kept motivated throughout the book This book ensures that you keep motivated by giving you the right amount of information and challenge in each chapter; we all know that it's hard to keep motivated when learning a new skill, so this book always contextualises the knowledge with an example (so that you feel it's relevant), and also makes sure that you get to challenge yourself, if you need to, with optional challenges present at the end of each chapter. You will never feel lost or overwhelmed You will be able to learn at your own pace and to become comfortable with Unity's Animation features, even with no previous knowledge of 3D animation. This is because all the concepts introduced will be explained and introduced progressively. All the code is explained in great details so that you never feel lost. The code solutions are available so that you can check your own code. You will learn by doing With this book, you will build your own code and you will spend more time doing than reading, to ensure that you can apply the concepts covered in each section. All chapters include step-by-step instructions with code examples that you can use straight-away with a quiz at the end of each chapter so that you can test your knowledge. What you will learn After completing this book, you will be able to: Control 3D animated character in Unity. Understand how to create and use a Finite-State Machine (FSM) in Unity through Mecanim. Create parameters, states, and transitions for this FSM. Create blend trees in Mecanim to include smooth transitions between animations. Control your character though a C# script. Combine Character Controllers and Finite State Machines for more realistic movements. Still Not Sure? Scroll to the top of this page and click on the book's cover to "look inside" this book to see the topics covered and determine if reading "Getting Started with 3D Animation in Unity" will be a worthwhile investment in your future