Hardware and Software Projects Troubleshooting (eBook)

Hardware and Software Projects Troubleshooting (eBook)

George Koelsch
George Koelsch
Prezzo:
€ 43,77
Compra EPUB
Prezzo:
€ 43,77
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: Inglese
Editore: Apress
Collana: Professional and Applied Computing (R0)
Codice EAN: 9781484298305
Anno pubblicazione: 2023
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Learn how to create good requirements when designing hardware and software systems. While this book emphasizes writing traditional “shall” statements, it also provides guidance on use case design and creating user stories in support of agile methodologies. The book surveys modelling techniques and various tools that support requirements collection and analysis. You’ll learn to manage requirements, including discussions of document types and digital approaches using spreadsheets, generic databases, and dedicated requirements tools. Good, clear examples are presented, many related to real-world work the author has performed during his career. More importantly, you will learn how these techniques can prevent the problems that occur during requirements development. Most of all, you will learn how good requirements governance will greatly increase the success of development projects by getting all people involved to eliminate the adverse impacts to requirements throughout the developmentlifecycle. Hardware and Software Projects Troubleshooting covers techniques for defining user needs, so you can determine which combination of approaches to use for your projects. You’ll also learn how to analyze the different development methodologies so that you can determine the advantages and disadvantages of different requirements approaches and implement them correctly as your needs evolve. Unlike most requirements books, this one teaches writing both hardware and software requirements because many projects include both areas. To exemplify this approach, two example projects are developed throughout the book, one focusing on hardware, and the other on software. What You Will Learn Focus on how to eliminate or mitigate requirements problems Understand the 14 techniques for capturing all requirements Address software and hardware needs; because most projects involve both Ensure all statements meetthe 16 attributes of a good requirement Differentiate the 19 different functional types of requirements, and the 31 non-functional types Write requirements properly based on extensive examples of good ‘shall’ statements, user stories, and use cases Employ modelling techniques to mitigate the imprecision of words Install requirements governance to significantly improve project success Who This Book Is For Requirements engineers who want to improve and master their craft, as well as students and those employed in government or other organizations at all levels.