HOW TO BECOME AN INTERNATIONAL TEACHER - IN DEMAND (eBook)

HOW TO BECOME AN INTERNATIONAL TEACHER - IN DEMAND (eBook)

Obeng De Lawrence
Obeng De Lawrence
Prezzo:
€ 7,48
Compra EPUB
Prezzo:
€ 7,48
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: en
Editore: International Teachers College [ITC] London
Codice EAN: 9780956159380
Anno pubblicazione: 2018
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

Teaching is one of the most important jobs for every society. As teachers, we are life changers and shapers of society. Not only do teachers enable society in all aspects of human lives, they wield great influence in shaping opinion and thoughts over generations. Teachers are the producers of a whole spectrum that is needed for nations to thrive from ordinary workers to other nation builders including leaders. In effect, we are what we are today, thanks to the teacher. However, several studies have shown that whereas teachers are highly valued in some countries, there are significant disparities in the way teachers are treated and rewarded. OECD Reports over the years have consistently shown a strong correlation between the prosperity of a nation and the status of Teachers or how well they are paid or treated. For examples countries such as China and South Korea rank among the highest on the Global Teacher Status Index. Luxembourg, Switzerland, Germany and again South Korea also rank as places where Teachers are best paid and looked after. It is no coincidence how these countries flourish and prosper economically. In effect where a nation values their teachers, it forms the basis for growing the human capital needed for development and prosperity. The good news is that demand for Teachers in these countries prepared to take good care of Teachers are on the increase. There is an increase in demand for International Teachers from China, and others such as the Middle East and indeed throughout the world. Not only that. For those who are not in pursuit of green pastures beyond their borders, there are opportunities elsewhere around the globe or within their countries that could be explored. That could be anything from voluntary work via non-governmental organisations and charities, to United Nations Agencies, Teacher Exchange programs, and so on. However, it is almost certain that not all teachers and teaching aspirants would like to leave the shores of their land. For these, the value in acquiring International Teacher status can be equally phenomenal. For one thing, their national value is undoubtedly enhanced both for progress and promotional prospects. In effect, this kind of status opens up opportunities not only beyond borders, but also within them. Further exciting news is that with advancement in technology, there are increasing number of teachers that are being recruited to teach online and get paid well and rewarded accordingly without leaving their homeland. For these to happen however, it may not be enough to have just the basic teaching qualification at home and some local experience. One needs to consider a couple of steps that may enhance their qualification and or experience. In some cases where there are no qualifications, several routes into teaching may be explored at home or through programs suggested in this book. It is my hope that as you go through this material you discover the path that fits your purpose towards International Teacher status or progression in your career.