Beyond the Education Wars (eBook)

Beyond the Education Wars (eBook)

Greg Anrig
Greg Anrig
Prezzo:
€ 3,70
Compra EPUB
Prezzo:
€ 3,70
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: en
Editore: The Century Foundation Press
Codice EAN: 9780870785290
Anno pubblicazione: 2022
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

"Beyond the Education Wars is filled with wisdom. Its thoughtful review and analysis of both research and specific case studies is first rate. It has been said that many of the most debated issues are the ones with the least effects. Anrig's book calls attention to what matters. I hope now that at the national, state, and local levels we will begin to devote much more energy and time to factors that actually improve student learning." – Richard DuFour, former principal, Adlai E. Stevenson High School, and district superintendent in Lincolnshire, Illinois; author of Whatever It Takes: How Professional Learning Communities Respond When Kids Don't Learn "Beyond the Education Wars is the welcome exception to the usual bloviating about school reform because it injects research about what actually works into this conversation. If schools are going to succeed, Anrig’s examples show that teachers must break free from the traditional model of unsplendid isolation, with each teacher a Queen Victoria in her classroom. They must collaborate with one another. For that to happen, schools have to set aside time for teachers to work together and support their work. Collaboration may make it harder to calculate an individual teacher’s “value-added,” and so the test score-obsessed won’t like it, but the evidence shows that it makes for better education." – David L. Kirp, public policy professor at UC–Berkeley and author of Improbable Scholars: The Rebirth of a Great American School System and a Strategy for America’s Schools While the “education wars” dominate media coverage of school reform debates, largely unnoticed research is mounting that student outcomes are strongest in districts pursuing intensive collaboration among teachers and administrators—the inverse of the conflicts that attract so much attention. In contrast to the traditional institutional design of schools dating back to the nineteenth century—in which each teacher has enormous autonomy, isolated in a classroom working under a rigid administrative hierarchy—many of these successful public schools share the traits of modern, high-performance workplaces, fostering cultures built on teamwork and a shared sense of mission. Beyond the Education Wars: Evidence That Collaboration Builds Effective Schools presents the best available research examining the connections between student outcomes and organizational practices, as well as case studies of districts that broke free from the ideological trenches that have proven to be so unproductive. Looking closely at the example of school systems like those in Cincinnati, Ohio, and Union City, New Jersey, the book explores why these and other districts have had great success in reshaping their schools so that they function more like sports teams or medical residencies, with regular observation, coaching, and mentoring that helps educators to continually improve their instruction skills and techniques. Drawing a comparison to similar research in the health care sector, where cost-effective medical institutions have greatly improved their performance by deviating from traditional hierarchical systems toward more deeply collaborative approaches, Anrig argues that future school reform efforts should emulate a similar model for change. Instead of blindly pursuing currently popular reform ideas, which only exacerbate counter-productive conflicts between administrators and teachers, educators should adopt initiatives that transform the culture of education so that it embraces greater collaboration, communication, and shared problem-solving.