|
The New Language of Marketing 2.0 (eBook)
|
|
The New Language of Marketing 2.0 (eBook)
|
Sandy Carter
|
Sandy Carter
|
|
Prezzo:
€ 17,88
Compra EPUB
|
Prezzo:
€ 17,88
Compra EPUB
|
|
Formato :
|
EPUB |
Cloud:
|
Sì Scopri di più |
Lingua:
|
en |
Editore:
|
IBM Press |
Collana:
|
IBM Press
|
Codice EAN:
|
9780137010318 |
Anno pubblicazione:
|
2015 |
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook
|
|
|
Note legali
NOTE LEGALI
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.
Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.
Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.
Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.
Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.
Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi
|
Descrizione
"Marketing has entered a new era of rapid advance. Those unwilling to experiment with new combinations of traditional and internet marketing will be left behind."
–Chris Trimble, Adjunct Associate Professor of Business Administration, Tuck School of Business at Dartmouth and Coauthor, Ten Rules for Strategic Innovators: From Idea to Execution
“It’s no secret that business has been changing dramatically over the last decade. To succeed in this rapidly changing environment, businesses must adapt their marketing strategies accordingly–The New Language of Marketing 2.0 provides practical, proven, and prescient tools to do exactly that.”
–Dr. Steve Moxey, Research Fellow, High-Tech Marketing, Manchester Business School
“Most U.S. marketers mistakenly think 'going global' is just a matter of translating your promotional materials into different languages and widening your media buys. Packed with real-life examples, this new book amply demonstrates that successful global marketing is actually all about local marketing. Learn how to give a local spin within each regional marketplace for global success.”
–Anne Holland, Founder, MarketingSherpa Inc
Use ANGELS and Web 2.0 Marketing to Drive Powerful, Quantifiable Results
For every marketer, strategist, executive, and entrepreneur
Today, marketers have an array of radically new Web 2.0-based techniques at their disposal: viral marketing, social networking, virtual worlds, widgets, Web communities, blogs, podcasts, and next-generation search, to name just a few. Now, leading IBM marketing innovator Sandy Carter introduces ANGELS, a start-to-finish framework for choosing the right Web 2.0 marketing tools–and using them to maximize revenue and profitability.
Carter demonstrates winning Web 2.0 marketing at work through 54 brand-new case studies: organizations ranging from Staples to Harley Davidson, Coca-Cola to Mentos, Nortel to IBM itself. You’ll discover powerful new ways to market brands and products in both B2B and B2C markets...integrate Web 2.0, experiential, and conventional marketing...maximize synergies between global and local marketing...gain more value from influencers, and more.
Includes information, case studies, and working examples for next generation marketing strategies such as:
• Social networks with virtual environments, including Second Life
• Online communities including Facebook
• Viral Marketing and eNurturing
• Serious Gaming
• Widgets
• Wikis
• Blogging, including Twitter
• RSS
• Podcasting
• Videocasting
Whether you’re a marketing professional, Web specialist, strategist, executive, or entrepreneur, this book will help you drive immense, quantifiable value from Web 2.0 technologies–now, and for years to come.
Sandy Carter’s breakthrough ANGELS approach, a step-by-step framework for success:
Analyze and ensure strong market understanding
Nail the relevant strategy and story
Go to Market Plan
Energize the channel and community
Leads and revenue
Scream!!! Don’t forget the Technology!
BONUS Content Available Online:
Additional chapters, case studies, examples, and resources are available on the book companion site, ibmpressbooks.com/angels.
|
|
|