Game On: Using Gamification to Boost Business Performance (audiolibro)

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L. Cruz Jaxon
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Prezzo:
€ 9,96
COMPRA AUDIOLIBRO
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Lingua: en
Editore: Jaxon L. Cruz
Codice EAN: 9798318405341
Anno pubblicazione: 2025
Durata (hh:mm:ss): 03:51:35
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Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

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L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

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Descrizione

This audiobook is narrated by a digital voice. Game On: Using Gamification to Boost Business Performance transforms everyday operations into engaging, goal-oriented experiences that inspire employees, delight customers, and deliver measurable results. In today’s fast-paced marketplace, traditional incentives often fall short—attention wanes and behaviors stagnate. This book reveals how to apply proven gamification principles—points, levels, quests, badges, and leaderboards—to spark intrinsic motivation, foster collaboration, and sustain momentum across every facet of your organization. You’ll explore the psychological drivers that make games irresistible and learn to design experiences that align with clear business objectives. From small-scale pilot programs to enterprise-wide rollouts, Game On offers actionable frameworks built on behavioral science and real-world success stories. You’ll map objectives to game mechanics, architect reward systems that balance instant gratification with long-term aspiration, and weave compelling narratives that turn routine tasks into memorable journeys. What You Will Find In This Book: Proven techniques to harness intrinsic and extrinsic motivators. Frameworks for designing dynamic point, badge, and level architectures. Strategies for crafting immersive, story-driven experiences. Tools to implement real-time analytics, dashboards, and A/B testing. Approaches to foster healthy competition, teamwork, and community. Methods to personalize experiences for diverse employee and customer segments. Insights on avoiding common pitfalls and preventing “pointification.” Case studies demonstrating measurable ROI from leading global brands. Guidelines for governance, ethical design, and data privacy. Roadmaps for scaling gamification frameworks enterprise-wide.