Language and Media
Rodney H. Jones,
Sylvia Jaworska,
Erhan Aslan
Pronto per la spedizione in 2 settimane
nuovo
€ 68,10
Spedizione gratuita in Italia
Compra nuovo
Paga con Klarna in 3 rate senza interessi per ordini superiori a 39 €.
Note legali
NOTE LEGALI
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle
Condizioni generali di vendita.
Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.
Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.
Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.
Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.
Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi
Routledge English Language Introductions cover core areas of language study and are one-stop resources for students.
Assuming no prior knowledge, books in the series offer an accessible overview of the subject, with activities, study questions, sample analyses, commentaries, and key readings—all in the same volume. The innovative and flexible 'two-dimensional' structure is built around four sections—introduction, development, exploration, and extension— which offer self-contained stages for study. Each topic can also be read across these sections, enabling the reader to build gradually on the knowledge gained.
This revised second edition of Language and Media:
Provides an accessible introduction and comprehensive overview of the major approaches and methodological tools used in the study of language and media.
Focuses on a broad range of media and media content from more traditional print and broadcast media formats to more recent digital media formats.
Incorporates practical examples using real data, including newspaper articles, press releases, television shows, advertisements (print, broadcast, and digital), blogs, social media content, internet memes, culture jamming, and protest signs.
Includes key readings from leading scholars in the field, such as Jan Blommaert, Sonia Livingstone, David Machin, Martin Montgomery, Ruth Page, Ron Scollon, and Theo van Leeuwen.
Offers a wide range of activities, questions, and points for further discussion.
The book emphasises the increasingly creative ways ordinary people are engaging in media production. It also addresses a number of urgent current concerns around media and media production/reception, including fake news, clickbait, virality, and surveillance.
Features of the new edition include:
Special attention on ‘new media’ forms such as websites, podcasts, YouTube videos, social media sites, and mobile apps such as Snapchat and Instagram;
Additional material on: mobility and materiality in media, memes and virality, discourse processes in media production, collaborative production and user created content, reality TV, fake news, the role of algorithms and bots in media production and circulation, and media and resistance;
Discussion of media surveillance, privacy boundaries, and the so-called ‘right to be forgotten’ related to Internet archiving;
Brand new readings from key scholars in the field including Piia Varis, Jan Blommaert, Monika Bednarek and Martin Montgomery;
Updated examples and references throughout, to reflect more contemporary issues.
Written by three experienced teachers and authors, this accessible textbook is an essential resource for all students of English language and linguistics.