The Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace—And Why it’s Actually Good for Business (eBook)

The Business of Race: How to Create and Sustain an Antiracist Workplace—And Why it’s Actually Good for Business (eBook)

H. Greenberg MargaretGreenlee Gina
H. Greenberg MargaretGreenlee Gina
Prezzo:
€ 21,62
Compra EPUB
Prezzo:
€ 21,62
Compra EPUB

Formato

:
EPUB
Cloud: Scopri di più
Lingua: en
Editore: McGraw Hill
Codice EAN: 9781264268856
Anno pubblicazione: 2021
Scopri QUI come leggere i tuoi eBook

Note legali

NOTE LEGALI

a) Garanzia legale, Pagamenti, Consegne, Diritto di recesso
b) Informazioni sul prezzo
Il prezzo barrato corrisponde al prezzo di vendita al pubblico al lordo di IVA e al netto delle spese di spedizione
Il prezzo barrato dei libri italiani corrisponde al prezzo di copertina.
I libri in inglese di Libraccio sono di provenienza americana o inglese.
Libraccio riceve quotidianamente i prodotti dagli USA e dalla Gran Bretagna, pagandone i costi di importazione, spedizione in Italia ecc.
Il prezzo in EURO è fissato da Libraccio e, in alcuni casi, può discostarsi leggermente dal cambio dollaro/euro o sterlina/euro del giorno. Il prezzo che pagherai sarà quello in EURO al momento della conferma dell'ordine.
In ogni caso potrai verificare la convenienza dei nostri prezzi rispetto ad altri siti italiani e, in moltissimi casi, anche rispetto all'acquisto su siti americani o inglesi.
c) Disponibilità
I termini relativi alla disponibilità dei prodotti sono indicati nelle Condizioni generali di vendita.

Disponibilità immediata
L'articolo è immediatamente disponibile presso Libraccio e saremo in grado di procedere con la spedizione entro un giorno lavorativo.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Disponibile in giorni o settimane (ad es. "3-5-10 giorni", "4-5 settimane" )
L'articolo sarà disponibile entro le tempistiche indicate, necessarie per ricevere l'articolo dai nostri fornitori e preparare la spedizione.
Nota: La disponibilità prevista fa riferimento a singole disponibilità.

Prenotazione libri scolastici
Il servizio ti permette di prenotare libri scolastici nuovi che risultano non disponibili al momento dell'acquisto.

Attualmente non disponibile
L'articolo sarà disponibile ma non sappiamo ancora quando. Inserisci la tua mail dalla scheda prodotto attivando il servizio Libraccio “avvisami” e sarai contattato quando sarà ordinabile.

Difficile reperibilità
Abbiamo dei problemi nel reperire il prodotto. Il fornitore non ci dà informazioni sulla sua reperibilità, ma se desideri comunque effettuare l'ordine, cercheremo di averlo nei tempi indicati. Se non sarà possibile, ti avvertiremo via e-mail e l'ordine verrà cancellato.
Chiudi

Descrizione

This book is not written specifically for White readers, Black readers, readers who are Latino, Asian, or other specific racial or ethnic groups. If you are a business leader, individual contributor, Human Resources or DEI (Diversity, Equity and Inclusion) professional, educator, coach, or consultant, then The Business of Race is for you. In the business world, incident-driven, company position statements on Black Lives Matter or Stop Asian Hate are not proxies for the heavy lifting that will penetrate and sustain a shift in the status quo. Advancing racial equity to disrupt institutional racism requires more than a company-wide memo or a tab on a corporate website. Businesses often water down, negate or skirt this reality by touting successes from its cousin—diversity. However, you cannot advance a strategy you do not name. The general term “diversity” enables that dynamic. It’s impossible to create an antiracist workplace when we avoid speaking the words ``race” and “racism.” Co-authored by two business women, one Black and one White, The Business of Race can help us all prepare for this transformative work. Rather than diving headfirst with well-meaning but ineffectual efforts, we must first ready our organizations. The authors outline both the inner work (raising our own individual awareness and creating new ways of thinking and being), and the outer work organizations must undertake. This includes honest and often uncomfortable discussions. And carrying out as core to operational business strategy and performance, policies and practices to reimagine a racially equitable workplace. Whether you’re a rising entrepreneur, a supervisor or manager, a leader of a large multinational company, or a frontline employee, you’ll find concrete actions in this essential guide: Why Racial Diversity, Why Now – A Competitive Advantage Commitment, Specificity, and the Science of Small Wins Uncomfortable Truths and Fearless Leaders Look for Talent Where Others Are Not No Secrets in Pay and Promotions – Close the Wage Gap Discover Your “E” and Measure its Impact Woven throughout The Business of Race are interviews with dozens of business professionals across myriad industries, fields and organizational levels. Their stories bring voice to the challenges and opportunities businesses face every day, and provide readers with the courage and tools to openly, honestly, and effectively address the deeply complex, emotional and intimidating dynamic of race and racism in the workplace.